Hulpverlening

Meewerken bij hulpverlening bij evenementen

Bij vele evenementen zijn leden van de vereniging actief als hulpverlener. Dit varieert van sportwedstrijden tot dorpsfeesten. De hulpverleners worden uitgerust met alle benodigde materialen en dragen van herkenbare kleding. Iedereen met een geldig EHBO-diploma kan als vrijwilliger assisteren . Er zijn altijd één of meer ervaren EHBO-ers aanwezig, de hulpverleners steunen ook elkaar.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:

Coördinator Hulpverlening bij Evenementen

Rick Bleeker
Maarnse Grindweg 6
3951   Maarn

ehbo.mm@hotmail.com

Aanvragen van hulpverlening bij evenementen

Er zijn diverse jaarlijks terugkerende ondersteuningen zoals:

– Diverse (school-)voetbaltoernooien op het SVMM-sportveld
– Muziekfeesten /  braderieën
– Koningsdag / Sinterklaasintocht

Wilt u ook EHBO-ondersteuning bij uw evenement?

Vraag deze dan tijdig aan (zo mogelijk 6 à 8 weken van tevoren) zodat wij onze vrijwilligers zo goed mogelijk kunnen inzetten.

Neem hiervoor contact op met onze coördinator hulpverlening!

Annulering van uw evenement dient tijdig (minstens 2 weken van te voren) schriftelijk te worden gemeld. Bij annulering minder dan 2 weken van te voren brengen wij annuleringskosten in rekening.

Huisregels EHBO binnen Maarn-Maarsbergen 2022

Huisregels EHBO buiten Maarn-Maarsbergen 2022